tisdag 5 juni 2012

VÄLKOMMEN

Bloggen som fick namnet 'iBelli' är en blogg som handlar om Belli (mer information nedan) och hennes vardag. Alla bilder och texter är skapade av mig om inte annat sägs. Det är en färgglad och inspirerande blogg som inte har några gränser inom kreativiteten! ♥


Vem är hon?

Belli, eller Isabelle som jag egentligen heter, är en glad tjej som älskar livet. Jag älskar att fotografera och skriva, det som drev mig när jag skapade bloggen, och att vara med min familj är också något jag tycker väldigt mycket om. 
Jag är positiv och tycker om saker som skolan, att städa, att läsa, godis, när jag lyckas, datorn, att redigera bilder, min mobil och mycket annat. 

Om du hemskt gärna vill veta fyller jag tolv år efter sommaren, men jag tycker att det är ganska ointressant information, det här med åldern.


Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar